2013. július 30., kedd

Patrick Quentin: Rejtély a színházban - Jelenlegi ára: 234 Ft

Patrick Quentin: Rejtély a színházban
Sorozatcím: Albatrosz Könyvek
Raktári szám: M004968
ISBN: 963 271 632 9
Kiadás éve: 1982
Kiadó: Magvető Könyvkiadó
Méret: 110 * 200 mm, 350 oldal
Állapot: papírkötés, kissé kopottas, jó
"Ott feküdt, furcsán széptterpesztett lábbal. Letérdeltem mellé. Gyors mozdulatokkal ülő helyzetbe támasztottam, hogy megnézhessük a hátát. Azon sem volt seb. Eddie lassan visszaeresztette a földre a testet. Megmarkoltam a csuklóját, kitapintottam a pulzusát. Természetesen nem volt pulzusa. Tudtam előre. Első perctől kezdve tudtam, hogy halott. "
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- személyes átvétel Győrben, Debrecenben, Pápán, Sopronban, Veresegyházán és Budapesten az I., IX. kerületben - költségmentes
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 765 Ft
- átvétel Pick pack pontokon, az ország több, mint 400 Hírlapboltjában, benzinkútján - 750 Ft
- előreutalással a könyv súlyának megfelelően, a postai díjszabás alapján Gránit bank számlára
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába 10 kg-ként 2, 5 euró



Jelenlegi ára: 234 Ft

Az aukció vége: 2013-08-18 07:12
. Patrick Quentin: Rejtély a színházban - Jelenlegi ára: 234 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése